04-09-09

Mijn eerste en laatste ervaring met Azur.be

decoration
Het is allemaal begonnen toen ik wat boeken wilde bestellen. Op de website van Azur.be was ik zeer blij om het groot aanbod aan te treffen. Zodoende plaatste ik een redelijke bestelling. 

- Men stuurt je na een dikke week 10% van je bestelling op en 10 kilo reclame van het bedrijf Azur.

- 2 weken later krijg je 20% van de rest van je bestelling en nog eens 10 kilo reclame.

- 3 weken na je online bestelling vertelt men je doodleuk dat de boeken niet meer te verkrijgen zijn, maar dat je - SMILE - wel een leuke tegoedbon krijgt om - je raadt het nooit - nog meer boeken aan te kopen bij Azur.be.

Is het niet logischer om bij stocktekort eerst te informeren of goederen nog bijbesteld kunnen worden in plaats van klanten op deze manier aan het lijntje te houden in de hoop dat men het bedrag van de niet meer verkrijgbare boeken toch nog kan bijhouden dmv een tegoedbon?

Dit tast mijn klantwaardigheid ernstig aan. Ik voel me,...intellectueel beledigd. Foei, Azur.

 

 

12:12 Gepost door Elfyroth in Vrije tijd | Permalink | Commentaren (2) | Tags: webshop, shoppen |  Facebook |

Commentaren

Beste,
wij doen onze uiterste best om enkel tevreden klanten te hebben en vinden het vervelend als ons dat niet lukt. Kan u mij contacteren zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden ?
mvg,

Marian

Gepost door: marian | 21-09-09

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb mijn geld inmiddels terug, dat vind ik goed genoeg. Misschien kan u in de toekomst vermijden dat andere klanten dit ook moeten meemaken.

Fijn dat u hierop reageert.

Vriendelijke groeten

Elfyroth

Gepost door: Elfyroth | 21-09-09

De commentaren zijn gesloten.